Informacije o trgovačkom društvu

ALMAS HM d.o.o.

Sjedište: Drenovačka ulica 7,

10000 Zagreb, Hrvatska

e-mail: klime@almas.hr


Žiro račun:

Zagrebačka banka Zagreb d.d., Trg bana Josipa Jelačića 10, 10000 ZagrebHrvatska
IBAN: HR5723600001102929599

 

Temeljni kapital 20.000,00 kuna uplaćen je u cijelosti.            

Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu

pod brojem Tt-21/26205-5.

MBS: 081377010

OIB: 43785939168


Na uvjete korištenja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. ALMAS HM d.o.o zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA

TRGOVAC

Trgovac je Almas HM d.o.o., Drenovačka ulica 7, 10000 Zagreb, OIB:43785939168, Direktor: Mirna Hundrić, temeljni kapital 20.00,00 kn odnosno 2.654,46 EUR uplaćen u cijelosti, Trgovački sud u Zagrebu, MBS:081377010, koji posluje na domeni web shopa www.klime.almas.hr.

KUPAC
Kupac robe je posjetitelj web shopa www.klime.almas.hr, fizička osoba ili pravna osoba, koji odabere barem jedan proizvod, naruči ga te plati e-bankingom ili virmanom (uplatnicom).

OPĆE ODREDBE
Ovi Opći uvjeti dostupni su Kupcima u svako doba i iste je moguće spremiti, ponovno koristiti i reproducirati. Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Trgovca vezano uz uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, uvjete jamstva za ispravnost prodane stvari (tzv. garancije), prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Trgovca, pravo na raskid ugovora, uvjete narudžbe i dostave proizvoda, zaštite osobnih i drugih podataka i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine. Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine čine sastavni dio svakog kupoprodajnog ugovora zaključenog između Trgovca i Kupca ovim putem.

Prethodno kupnji, kupac u aplikaciji izjavljuje da je pročitao ove Opće uvjete poslovanja i slijedom toga ih prihvatio, kao i da je upoznat da narudžba proizvoda uključuje plaćanje kupoprodajne cijene i troška dostave, gdje je to primjenjivo, te da je obaviješten o uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora, a koje sve uvjete i obavijesti je razumio i prihvatio.

Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.
Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Suprotno postupanje Kupca ovlašćuje Trgovca da uskrati prodaju proizvoda ili pružanje svojih usluga.

Trgovac je ovlašten, u skladu sa svojom poslovnom politikom, bez potrebe prethodne obavijesti, izmijeniti sadržaj Općih uvjeta, prodajni asortiman proizvoda, maloprodajne cijene i druge podatke vezane uz Internet trgovinu.

Trgovac zbog prirode pristupa mrežnim stranicama nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati na uređajima i/ili vezano uz uređaje Kupaca kojima se pristupa Internet trgovini, kao ni u slučaju nemogućnosti korištenja Internet trgovine od strane Kupca, zbog razloga na koje Trgovac ne može utjecati.

U slučaju da Kupac neposredno nakon narudžbe ne izvrši uplatu kupoprodajne cijene, a Trgovac i Kupac nisu ugovorili nešto drugačije, potvrda narudžbe postaje neobvezujuća za Trgovca.

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se kao primarni i mandatorni izvor prava kojim se regulira pravni odnos između Trgovca i kupca i u tom smislu imaju prevladavajući učinak u odnosu na sve druge moguće izvore, te zamjenjuju sve druge pisane ili usmene ugovore, uvjete i/ili sporazume između Trgovca i kupca i/ili ugovorne uvjete drugih osoba, koji odstupaju od ovih Općih uvjeta. U slučaju nesuglasja između ovih Općih uvjeta i svih drugih sporazuma Trgovca i kupca, ovi Opći uvjeti će imati prevladavajući učinak, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji pisani sporazum.

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se prema svim osobama koji se u smislu zakonodavstva Republike Hrvatske smatraju Potrošačem.

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se i na osobe koje imaju državljanstvo različito od državljanstva Republike Hrvatske, i to bez obzira na eventualne razlike u zakonskom ili statutarnom položaju kupca, i bez obzira na njegove stvarne sposobnosti razumijevanja hrvatskog jezika na kojem su ovi Opći uvjeti sastavljeni.

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se i na apatride, kao i na osoblje stranih diplomatskih i konzularnih predstavništava te na počasne konzule i konzulate stranih država na teritoriju Republike Hrvatske.

SLIKE, OPIS I CIJENE
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa www.klime.almas.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Cijene istaknute u web trgovini uključuju PDV. Valuta je hrvatska kuna (HRK) i Euro (EUR) preračunato prema fiksnom tečaju konverzije: 1 EUR =7,53450 HRK. 

Cijene i uvjeti plaćanja objavljeni na internet stranici www.klime.almas.hr odnose se isključivo za kupnju preko internet trgovine / web shop-a. 

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe.

Navedeni podaci su naznačeni uz svaki proizvod. Istaknute cijene predstavljaju maloprodajne cijene te iste sadrže PDV.
Valjana cijena uređaja je ona koja je vrijedila na dan izrade narudžbe (s uključenim popustima i akcijama). Cijene su uvijek izražene u kunama (HRK) i Eurima (EUR) preračunato prema fisknom tečaju konverzije: 1 EUR =7,53450 HRK.
Cijene proizvoda ne uključuju troškove dostave, unosa, montaže, manipulativne i druge troškove zasebnih usluga.
 
Trgovac zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave. Sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su bile aktualne pri izradi narudžbe.
 
Moguće su nenamjerne greške u sustavu navođenja cijena. U tom slučaju Trgovac nije dužan isporučiti naručene proizvode po cijeni proizvoda toliko niskoj da kupac zna ili je morao znati da je riječ o pogrešci, a ne o realnoj cijeni proizvoda.
 
Trgovac će periodično, po svojoj odluci, stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Proizvodi na akciji će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima, uz jasnu naznaku uvjeta, posebice trajanja akcijske prodaje, iznosa popusta, ograničenja količine robe.
 
Nakon proteka roka akcijske prodaje, www.klime.almas.hr neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektroničke narudžbe dostavit će se kupcu putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte navedenu u postupku registracije/narudžbe.
 
Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektroničke pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: klime@almas.hr ili na telefonski broj 01/2093-745 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena.
Sve cijene su s uključenim PDV-om. Trudimo se dati što bolji i točniji opis i sliku. Unatoč tome, ne možemo garantirati da su svi navedeni podaci i slike u potpunosti točni. Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda, greške prilikom štampanja te promjene cijena.
NARUČIVANJE
Kupac može iz dijela asortimana Trgovca, objavljenog na www.klime.almas.hr izabrati proizvod ili grupu proizvoda za čiju kupnju je zainteresiran i to klikom na gumb dodaj "u košaricu", te istog na taj način dodati u svoju košaricu.

Klikom na gumb "Blagajna" kupac daje neopozivu ponudu Trgovcu za kupnju pojedinog ili grupe proizvoda. Prije zaključivanja kupovine kupac može samostalno promjeniti stanje proizvoda ili dodavati još proizvoda u košaricu.

Kupnja ne može biti realizirana ukoliko kupac nije potvrdio svoje slaganje s Općim uvjetima što kupac obavlja označavanjem chesh boxa u košarici pored kojeg je naznačeno: "Pročitao/la sam i prihvaćam Uvjete i Odredbe" sa poveznicom na Uvjete korištenja.

Kupnja je valjana samo ako je narudžba uredno ispunjena i zaključena putem www.klime.almas.hr. To vrijedi i za dodatne zahtjeve, uvjete ili upute kupca, koji mogu biti u vezi s kupljenim sadržajem.

Kupcu je putem www.klime.almas.hr omogućena kupovina proizvoda kao gost i uz registraciju.

U slučaju da Trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije moguće naručiti od dobavljača, Trgovac će pismeno obavijestiti kupca o tome čim to bude moguće. U slučaju obavijesti da je naručeni proizvod dostupan u produljenom roku, Kupac ima mogućnost ostati pri narudžbi, uz novi, tako naznačeni rok isporuke, ili pak otkazati narudžbu. U slučaju da Trgovac obavijesti Kupca da Proizvod uopće ne može naručiti od dobavljača, ugovor se raskida već samom takvom obaviješću i narudžba se otkazuje, a povrat uplaćenih sredstava, ukoliko ih je bilo, Trgovac će Kupcu vratiti što prije moguće, a najkasnije u roku od 7 radnih dana.

Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne/neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove).

POTVRDA TRGOVCA

Potvrda o primitku narudžbe kupca, koju kupac zaprima putem (elektroničke pošte) maila, nakon naručivanja proizvoda putem www.klime.almas.hr, ne predstavlja prihvat narudžbe od strane Trgovca.

Prihvat narudžbe kupca od strane Trgovca uslijediti će jedino ako je u potpunosti, i bez ikakvih rezervi zajamčena isplata svih obveza plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih pripadajućih troškova od strane kupca (odnosno ako Trgovac iznimno odobri drugačije), te ukoliko je Trgovac potvrdio dostupnost robe sukladno elementima narudžbe kupca.

Narudžba kupca smatra se prihvaćenom od strane Trgovca: - kod kupnje uz plaćanje prije isporuke robe, u trenutku kada Trgovac zaprimi potvrdu plaćanja, o čemu će kupac biti obaviješten posebnom elektroničkom porukom. - kod kupnje uz plaćanje prilikom isporuke robe kada Trgovac odobri takvu isporuku, o čemu će kupac biti obaviješten posebnom elektroničkom porukom. U trenutku prihvata narudžbe kupoprodajni ugovor se smatra sklopljenim među strankama putem www.klime.almas.hr. Trgovac za svaku plaćenu isporuku kreira račun koji dostavlja kupcu na e-mail adresu navedenu u narudžbi.

Nakon prihvaćanja narudžbe kupca od strane Trgovca, uvjeti za svaki ugovor o kupnji između kupca i Trgovca su fiksni i ne mogu se mijenjati, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji sporazum u pisanom obliku.

PLAĆANJE

Plaćanje je moguće izvršiti na sljedeće načine:

Uplatnica - Virman - Internet bankarstvo

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene artikle.

Kupac je suglasan da Trgovac, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može zatražiti dodatne dokaze o valjanosti takvog načina plaćanja, a u slučaju da takvi dokazi ne budu podneseni ima pravo obustaviti transakciju i otkazati narudžbu.

Kupac potvrđuje i suglasan je da njegov pružatelj usluga platnog prometa, u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja kupaca prema Trgovcu, može teretiti kupca transakcijskim troškovima koji nisu poznati Trgovcu. Kupac je suglasan da sve takve troškove snosi sam.

Ukoliko je kupac osoba koja nije državljanin jedne od država članica Europske Unije, mogućnost odbitka pretporeza prosuđuje se sukladno primjenjivim međunarodnim ugovorima o izbjegavanju dvostrukog ekonomskog oporezivanja. Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost za povrat poreza na dodanu vrijednost i ili drugih primjenjivih poreza kupca, niti preuzima nikakvu obvezu bilo koje vrste asistirati kupcu u povratu poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza.

U slučaju da kupac robu namjerava uplatiti na žiro račun prodavatelja (virmanom, e-bankingom, u pošti, banci...) potrebno je izabrati opciju "plaćanje internet bankarstvom, virmanom ili općom uplatnicom”. Rok za uplatu prema takvoj narudžbi je 3 dana, nakon tog roka Prodavatelj ne garantira dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

DOSTAVA

Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke osim za grad Zagreb, gdje se dostavljaju vlastitom dostavom. Okvirni je rok isporuke od 2 do 7 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 2 do 7 radnih dana, dostava na otoke najviše 15 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata.

Rok počinje od trenutka kad Trgovac zaprimi uplatu na žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se po narudžbi. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda.

Ukoliko naručenog proizvoda nema na zalihama, obavijestiti ćemo Vas telefonski ili mailom i dogovoriti produženi rok isporuke, zamijenski proizvod ili otkazivanje isporuke.
Ukoliko naručite nekoliko proizvoda, isporučiti ćemo Vam one proizvode koje trenutno imamo na zalihama.

Almas vrši besplatnu dostavu narudžbi iznosa preko 200,00 EUR na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. 

Za proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, Trgovac dogovara okvirni termin isporuke s kupcem prema uobičajenim terminima isporuke od strane dobavljača.

Trgovac je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju kurirske službe.

Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća, na adresi koju je kupac naznačio, zbog toga što se kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo kupac.

U slučaju neuspjele dostave, kako je to definirano iz ovih Općih uvjeta, ukoliko se proizvod ne preuzme, a kupac nije obavijestio Trgovca o tome pisanim putem, Trgovac ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik kupca uz obračunavanje troškova skladištenja u iznosu od 3% iznosa računa (uvećano za pripadajući PDV) po započetom mjesecu i inzistirati na ispunjenju ugovora ili, nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manupulativnih troškova.

Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko ih ima, odmah prijaviti oštećenje dostavnom službeniku koji robu isporučuje. Kupac je dužan odbiti primitak pošiljke koja ima vidljiva oštećenja. Ukoliko kupac robu s uočenim vidljivim oštećenjem ipak primi dužan je odmah i na licu mjesta od dostavljača zatražiti i popuniti izjavu o oštećenju pošiljke a dostavljač treba napraviti fotografije vidljivih oštećenja. Navedena dokumentacija i slike su Almasu temelj za traženje obeštećenja od dostavne službe.

Kupac je dužan bez odlaganja preuzetu robu otpakirati i pregledati kod preuzimanja, te obavijestiti Trgovca o mogućim vidljivim nedostacima robe.

Molimo da robu prilikom preuzimanja DETALJNO pregledate te vidljiva fizička oštećenja najkasnije 24 sata po primitku prijavite na mail: klime@almas.hr.
Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti.
Naknadne reklamacije za bilo kakva fizička oštećenja NE UVAŽAVAMO. Isto je navedeno u svakoj narudžbi koju kupac neposredno nakon narudžbe primi na mail.

Trgovac može, u slučaju uočenih problema s izvršavanjem obveze plaćanja kupca, otpremu robe po vlastitom nahođenju otkazati ili odgoditi do potpunog izvršenja obveza plaćanja od strane kupca.

Upute za preuzimanje:

Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas da detaljno pregledate pošiljku. U slučaju vidljivih fizičkih oštećenja nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku.

Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument "ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE" koji možete dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.

Od trenutka kada kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod. Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju.

Potpis na primitku pošiljke znači da Kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu, da kvalitativno i kvantitativno odgovaraju proizvodu sa narudžbe/računa, te da su uz proizvod isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

GARANCIJA/JAMSTVO

Za robu koja podliježe jamstvu, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu dostavljenom kupcu nakon kupovine, ista vrijedi toliko dugo koliko se navodi na samome dokumentu o jamstvu, te obvezno jamstvo vrijedi pod zakonskim uvjetima. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme trajanja jamstvenog perioda.

Jamstveni uvjeti počinju s danom kreiranja računa za naručenu robu, te Trgovac jamči kupcu da će proizvod u jamstvenom roku ispravno funkcionirati, pod uvjetom da se kupac pridržava upustva za uporabu.

Jamstvo na klima uređaj vrijedi pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu.

Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na zahtjev kupca, podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku, otkloniti na objektu na kojem je uređaj montiran, u svojim ili ugovornim servisnim prostorijama, sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. Ako u zakonski propisanom roku kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim ili vratiti novac, u dogovoru s trgovcem. Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine.

Svi električni uređaji dolaze s jamstvenim listom, dok za ne tehničke proizvode, kupac svoja prava ostvaruje računom. Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Ako je kupac uredno obavijestio trgovca o nedostacima (vidljivim i skrivenim), Trgovac prema kupcu unutar zakonski propisanih rokova ima obvezu slijedeće: (I) uklanjanje nedostatka, (II) zamjena robe drugom robom bez nedostatka, (III) smanjiti kupoprodajnu cijenu, (IV) omogućiti raskid ugovora.

Nakon isteka roka jamstva proizvoda Trgovac više ne odgovara za nedostatke.

Stranke isključuju odgovornost Trgovca za bilo kakvu daljnju štetu na osobama i stvarima, različitima od kupljenog proizvoda, ako je takva šteta prouzročena namjerom ili nepažnjom kupca ili osoba za koje on odgovara, pa čak i u slučaju ako kupljeni proizvod ima nedostataka.

REKLAMACIJE

Reklamaciju možete prijaviti telefonski od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati na broj: 01/2093-745 ili putem maila: klime@almas.hr. Obavezno nam navedite vaše osobne podatke, broj narudžbe i kontakt broj. Pošaljite nam i fotografije oštećenja jer ćemo jednostavnije zaključiti koji je dio došao oštećen, a ubrzati će se i proces narudžbe dijelova od dobavljača ukoliko je to potrebno.

Bitno je naglasiti da svi klima uređaji imaju tvorničku garanciju 2 ili 3 godine. Unutar tog perioda sve kvarove i nedostatke pokriva prodavač i proizvođač klima uređaja pod uvjetom da klima uređaj ugradi tvrtka ili obrt ovlašten za montažu klima uređaja.

Ako je montažu klima uređaja izvršio ovlašteni montažer kojega je odabrao sam kupac, u slučaju kvara prodavač nije odgovoran za radove koje je potrebno napraviti za popravak ili zamjenu uređaja već sve radove treba izvesti montažer koji je uređaj montirao, a prodavač ALMAS HM d.o.o. će po potrebi pružiti tehničku podršku i osigurati rezervne dijelove prema reklamacijskom listu montažera/servisera koji montažer ili Kupac treba dostaviti na mail klime@almas.hr.

Ukoliko montažu klima uređaja nije izvršila tvrtka ili obrt registriran za montažu klima uređaja, iste kvarove i nedostatke neće snositi niti prodavač niti proizvođač, već isključivo osoba koja je montirala dotični klima uređaj. U tom slučaju prestaje odgovornost prodavača.

Naša preporuka je da prilikom montaže vašeg klima uređaja koristite usluge naših ovlaštenih montažera/servisera ili druge tvrtke ili obrta koji ima ovlaštenje od Ministarstva zaštite okoliša i koji je upisan u registar ovlaštenih montažera kako bi dobili kompletnu uslugu, te imali garanciju i na uređaj i na uslugu montaže. 

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkog oštećenja, više sile (udar groma, poplave, požara i slično)

Dokumentacija koju nam trebate poslati u slučaju kvara klima uređaja u jamstvenom roku:

1. Račun za klima uređaj i montažu uređaja

2. Jamstveni list ovjeren od strane ovlaštene tvrtke ili obrta koji je klima uređaj montirao.

3. Ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater)

4. Ovjeren Jamstveni list ( zadnja strana ) kao potvrdu da su napravljeni redoviti servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine.

5. Kratki opis kvara/neispravnosti.

Ostali uvjeti za ostvarenje Jamstva su navedeni u Jamstvenom listu.

Molimo da navedenu dokumentaciju dostavite isključivo na mail: klime@almas.hr 

Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja.

Ukoliko je klima uređaj montirao ALMAS HM d.o.o. ili naš ugovorni partner mi ćemo nakon vaše prijave kvara poslati servisera na objekt da napravi dijagnostički pregled i utvrdi kvar nakon čega ćemo Vas o tome obavijestiti i predložiti daljnje korake za popravak. 

Almas ne odgovara za krivo naručene proizvode. Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom i svom pripadajućom opremom. Odnosno u onakvom stanju kako je i isporučen. U suprotnom povrat neće biti odobren. Troškove transporta snosi kupac.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem pošte koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pisanu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje kupac vraća moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni i/ili oštećeni proizvodi ne mogu se vratiti.

Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu. Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana. U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora , umanjeno za manipulativne i troškove dostave.

Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. 

U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju korisnik će biti obaviješten o iznosu za koji će povrat biti umanjen. 

Klima uređaji se mogu vratiti u zakonski predviđenom roku koji je definiran u ovim Uvjetima pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu.

Ukoliko je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.

Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti ALMAS HM d.o.o. iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio ALMAS HM d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

Isključenje prava na otkaz ugovora:
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru: o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora, o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda naručenog ili izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju, o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao, o prodaji knjiga i drugih publikacija.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena i nakon što nam roba bude vraćena odnosno nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad, a najkasnije u roku od 14 dana od kada smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

3. Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 7 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu, ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima.

Za ostvarivanje prava povrata, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke ALMAS HM d.o.o.

Klima uređaji se mogu vratiti u zakonski predviđenom roku pod uvjetom da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu.

Ukoliko je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.

U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. 

4. Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE

PLATFORMA ZA INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA (ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.

Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)

Potvrdom prihvaćanja ovih Općih uvjeta kupac daje suglasnost na prikupljanje, obradu i pohranu ugovora te s njime povezanim svim relevantnim osobnim podacima (ime, prezime, adresa, OIB, i sl.).

Kupac prihvaćanjem ovih općih uvjeta potvrđuje da je upoznat i suglasan s odredbama Općih uvjeta, koje omogućuje korištenje sustava www.klime.almas.hr.

Za ugovore sklopljene na temelju ovih Općih uvjeta primjenjuje se mjerodavno pravo prema sjedištu Trgovca. Primjena UN-ove Konvencije o međunarodnoj prodaji robe je isključena.

RJEŠAVANJE SPOROVA

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Općinski sud u Zagrebu.

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1. - 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
 
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:
 
ALMAS HM d.o.o.
Drenovačka ulica 7
10 000 Zagreb
                            
ili poslati putem e-maila na: almas@almas.hr
 
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
 
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi na telefonu 01/2093-745.


Usporedi 0

Nema proizvoda

To be determined Dostava
0,00 kn PDV
0,00 kn Ukupno

Cijene s PDV-om

Blagajna